Egy precíz, marketing pszichológiai alapokra épített, jól megtervezett céges arculat nemcsak céged jelenét, de jövőjét is meghatározza.
Az arculati elemek nem csupán a látványelemeket, a munkakörnyezet stílusát, az ügyfél felé történő megjelenést szabják meg, de a külső és belső kommunikáció stílusát, a célközönségedben a termékedről vagy szolgáltatásodról kialakult képet is definiálják.
Az élet minden területén rendkívül fontos az első benyomás. Nincs ez másképp a cégek esetében sem. Csupán pár másodperced van arra, hogy megragadd potenciális ügyfeleid figyelmét, felkeltsd az érdeklődésüket.
Legyen szó akár a weboldalad, egy buszmegállóban lévő plakát, a logód vizuális megjelenéséről, ez az elsődleges véleményt kiváltó inger potenciális vásárlód tudatalattijában azonnal döntésre kényszerít. A vállalati arculati elemek alapján potenciális ügyfeled tudatában még a terméked, vagy szolgáltatásod minőségéről is kialakul egy kép.
Az első benyomás gyakorlatilag céged jövőjét határozza meg.