[ Online Marketing ]

Miért Elengedhetetlen A Konverziókövetés Bekötése?

A sikeres online marketing kampányok egyik kulcsa a megfelelő konverzió mérése. Ha egy kampányt nem tudunk 100%-ban követni és mérni, akkor csupán feltételezések útján tudunk következtetéseket levonni. Ellenben, ha a kampány mérhetőségét garantáljuk, akkor mérések és tények alapján lehet konklúziókat megállapítani a kampány értékelésénél.

Bisuan_Design_Konverziokovetes
Hányszor Kell Bekötni?

A bekötést csupán egyszer kell megcsinálni, viszont utána óriási előnyt lehet vele szerezni a versenytársakkal szemben, akik csupán megérzésekre alapozzák a marketing döntéseiket. 

Én Is Meg Tudom Csinálni?

Sokan próbálják, de célravezetőbb, ha szakértőre bízzuk. Legtöbb esetben sokéves rutin és programozói tudás kell ahhoz, hogy biztosan jó helyre, a megfelelő kódok kerüljenek.

Mikor Szükséges Bekötni?

A konverzió bekötését a marketing kampányok megtervezése és kivitelezése előtt szükséges elvégezni, hogy felkészüljünk a kampányokból jövő forgalom megfelelő fogadására. A bekötés biztosítja egyrészt azt, hogy a kampány közben tudjunk optimalizálni. Másrészt ezáltal tudunk a kampány végeztével egy átfogó és hiteles riportot adni számodra, melyben nem a mi véleményünk a fontos, hanem az, ami valójában igazolhatóan történt a mérések alapján.

Akiknél be van kötve a konverzió követése, valós adatokra és számokra támaszkodhatnak, ezáltal megalapozottabb döntéseket hoznak.

Ugye Te Is Inkább A Pontos Adatokra Támaszkodnál A Döntéshozatal Során, Mint Csupán Feltételezésekre?