Social Media Hirdetések
A Google Ads kampányokon kívül további lehetőségeid vannak, ha szeretnéd kiaknázni a PPC hirdetések mezejét.
Naponta több órát töltenek az emberek azzal, hogy böngészik a Social Media oldalakat, elsősorban a Facebook-ot. Akár a buszmegállóban, a villamoson ülve, kávézás közben, sorban állva, de sokan még filmnézés közben is böngésznek. Miért ne találkozhatnának a te termékeddel vagy szolgáltatásoddal is közben?
A Facebook a legnagyobb közösségi oldal, ugye ismerjük a mondást: “Aki nincs fent a Facebook-on, nem is létezik.” Ezen a felületen szinte mindenkit elérsz.
Rendkívül pontos és sokrétű célzási beállításaival óriási lehetőséget kínál a Facebook a hirdetések terén. Hirdethetsz azoknak a potenciális ügyfeleidnek is, akiknek csak az e-mail címét vagy a telefonszámát ismered, vagy akik like-oltak a tiédhez hasonló oldalakat. Gyakorlatilag minden olyan adat a célzás alapját képezheti, amely megtalálható a Facebook adat gyűjteményében.
Viszont! A Facebook és Instagram hirdetések esetében fontos, hogy a kampányod felépítését pontos célmeghatározás és részletes stratégiai tervezés előzze meg.
Ahhoz, hogy ezeken a felületeken még jobban működjenek a hirdetéseid, fontos, hogy állandó, minőségi kommunikáció is társuljon hozzá. Lehetőséget ad érdekes, hasznos tartalom megosztására, mellyel növelheted vásárlóid lojalitását is.
Elsősorban a Social Media felületeken akkor érdemes hirdetned, ha…
… jól körülhatárolható a célcsoportod.
… szeretnéd kiaknázni a remarketing és retargeting adta lehetőségeket.
… a márkaépítés a célod.
… azokat a felhasználókat szeretnéd megszólítani, akik már like-oltak a te oldaladhoz hasonlókat. Akár a konkurenciád like-olóinak is hirdethetsz. 🙂
… innovatív termékedet szeretnéd hirdetni, amelyre még nem keresnek rá a böngészőben.