Vajon miért nem a te termékedet, szolgáltatásodat választják a célcsoportod tagjai, amikor ráadásul sokkal jobb, mint a konkurenciádé? Miért nem olvassák elegen a blogodat, amikor sokkal igényesebb, mint az a másik cikk a témában, aminek bezzeg tízszer annyi like-ja van, mint neked?
Te voltál már olyan szituációban, amikor megdönthetetlen tények, ész és logika állt az oldaladon, és úgy gondoltad, hogy potenciális ügyfeled egyszerűen nem mondhat nemet a tökéletes precízséggel felépített ajánlatodra? Lehetetlen, hiszen nincs jobb, logikusabb megoldás a problémájára. Legnagyobb döbbenetedre mégis nemet mondott…
Bizony a válasz az emberi agy felépítésében, annak működésében rejlik. Ha eddig úgy gondoltad, hogy az emberek racionális alapú döntéseket hoznak, minden esetben a jobbat, igényesebbet, logikusabbat választják, akkor sajnos ki kell ábrándítsalak, tévedsz.